Det går självklart bra att använda ditt friskvårdsbidrag hos oss. Du får ett kvitto på mejlen direkt när din beställning är lagd. Har du skapat ett konto när du bokade dig så kan du även ladda ner alla dina kvitton under ”Mina Sidor”. Kvittot kan du skicka in till arbetsgivaren/Benify/Epassi.
Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.
Benify
Vi är anslutna till Friskvårdstjänsten Benify, där du kan använda ditt friskvårdsbidrag för att boka en del av våra tjänster.
Om den tjänst du vill boka inte finns tillgänglig i Benifys portal, går det bra att boka direkt via vår hemsida och sedan själv lämna in kvittot till Benify för ersättning.
När du bokar via Benify får vi automatiskt ett meddelande om ditt köp. Inom en vecka skickar vi ett mejl från info@motionskicken.se med en personlig värdekod som du använder för att slutföra din bokning på vår hemsida. Observera att din bokning inte är aktiv förrän du har registrerat värdekoden.
Om du inte har fått värdekoden inom 7 dagar – kolla gärna i skräpposten, eller hör av dig till oss så hjälper vi dig vidare.
Epassi
Motionskicken är inte ansluten till friskvårdstjänsten Epassi, men hos de flesta arbetsgivare kan du skicka in ditt kvitto direkt till Epassi och få utlägget återbetalat från Epassi (Olika regler kan gälla olika arbetsgivare som är anslutna till Epassi, kolla med din arbetsgivare vad som gäller för dig). Detta gör du genom att logga in på epassi.se via datorn och gå till ”Registrera kvitto”. Denna länk visar hur du kan ladda upp kvittot https://www.epassi.se/sv/anstalld/friskvard/faq/kvitto (funkar enbart via datorn, ej appen).