Kan jag använda mitt friskvårdsbidrag hos er?

Det går självklart bra att använda ditt friskvårdsbidrag hos oss. Du får ett kvitto på mejlen direkt när din beställning är lagd. Har du skapat ett konto när du bokade dig så kan du även ladda ner alla dina kvitton under ”Mina Sidor”. Kvittot kan du skicka in till arbetsgivaren/Benify/Epassi.
Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor.

Benify

Vi är anslutna till Friskvårdstjänsten Benify, där du kan använda ditt friskvårdsbidrag för att boka en del av våra tjänster. Finns inte tjänsten som du önskar boka i Benify’s portal så kan du boka dig via vår hemsida och lämna in ditt kvitto till Benify.
När en beställning genomförs via Benify får vi ett meddelande om ditt köp och kommer inom 1 vecka skicka ett mail till dig från info@motionskicken.se med en värdekod för att slutföra din anmälan i vår hemsida. Observera att du inte är anmäld till träningen förrän du har registrerat värdekoden.

Epassi

Motionskicken är inte ansluten till friskvårdstjänsten Epassi, men hos de flesta arbetsgivare kan du skicka in ditt kvitto direkt till Epassi och få utlägget återbetalat från Epassi (Olika regler kan gälla olika arbetsgivare som är anslutna till Epassi, kolla med din arbetsgivare vad som gäller för dig). Detta gör du genom att logga in på epassi.se via datorn och gå till ”Registrera kvitto”. Denna länk visar hur du kan ladda upp kvittot https://www.epassi.se/sv/anstalld/friskvard/faq/kvitto (funkar enbart via datorn, ej appen).